Subject: RE: Lühiajalise üüri turu meetmete pakett - turismisektori ühisrvamus
From: Külli Kraner <[email-masked]>
To: "Kati Kikas - MKM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Kristina Jerjomina - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Sep 2026 08:40:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan seitsme liidu ühisrvamuse lühiajalise üüri turu meetmete paketile.

Tervitades

Külli

Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht
Kiriku 6, 10130 Tallinn, Estonia

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked], +372 5322 5988

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ehrl.ee/> www.ehrl.ee

 <https://epood.ehrl.ee/>

From: Kati Kikas - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 19, 2026 9:17 AM
Subject: RE: Lühiajalise üüri turu meetmete pakett

Tere kõigile!

Suurem osa teist on juba saanud ametliku kirja ka eraldi, kuid annan igaks 
juhuks ka siin ringis märku – lühiajalise üüri turu meetmete 
väljatöötamiskavatsus on nüüd valmis. Kutsume kõiki tutvuma kavandatud 
meetmetega ja tagasisidet andma, tekstid on lisatud manusena.

Eelnõude infosüsteemi link:

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8ec099ec-96fb-4717-9abd-cd4b3dc0ac2d

Kui tekib küsimusi, võtke kindlasti ühendust.

Lugupidamisega,

Kati Kikas
turismi õigusnõunik
Ettevõtluskeskkonna ja tööstuse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5885 1120