Subject: Fwd: FW: Pärimisasi 948-22
From: "Jelena Medvedeva" <[email-masked]>
To: "Oleg Matvejev | LEADELL" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 12:24:33 +0300

---------- Пересылаемое сообщение ---------
От: Sirje Orman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Дата: вт, 6 февр. 2024 г. в 11:39
Тема: FW: Pärimisasi 948-22
Кому: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Lgp. J. S. I. Medvedeva

Edastame teile KÜ Sõstra 6 kirja.

Palun võtke ühendust KÜ-ga ja teavitage notaribürood esimesel võimalusel, 
kas kohtuasi on lõppenud või pooleli.

Lugupidamisega,

Tallinna notar Sirje Orman`i notaribüroo

Kentmanni 18 Tallinn

Mob: 58 63 66 27

Tel: 646 70 55

From: Kortertiühistu Jupiter [mailto:[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ]
Sent: Monday, February 5, 2024 7:25 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Pärimisasi 948-22

Tere

Pöördun Teie poole seoses Sõstra 6-103 korteri pärimisasjaga.

Olen korteriühistu juhatuse liige ning sellel korteril on tekkinud suur 
maksete võlg.

Põhivõlg 1815,26, arvestatud viivis 176,16, võlg kokku 1991,42 €

Viivisemäär kuni 01.01.2023 – 0,022 % päevas, alates 01.01.2023 kuni 
01.07.2023 – 0,029 % päevas, alates 01.07.2023 kuni 01.01.2024 – 0,033 % 
päevas

Soovisin algatada maksekäsu kiirmenetluse, aga omanik Niina Viikna ik 
44809180382 on surnud ning pärimisasja puhul on viide Teie büroole (toimik 
948-22).

Palume abi selle pärimisasja lõpule viimisel ning ühistule tekkinud 
võlgnevuse lahendamisel.

Palun andke teada, mis on järgnevad tegevused.

Heade soovidega,

Kristiina Tohver

KÜ Sõstra 6 juhatuse liige

Tel 5297333