Subject: Karual Teater - Suvelavastus "Lell" - informeerimine avalikust üritusest
From: "Karula Teater" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Apr 2026 11:19:08 +0300

Tere!

Kirjutan teile MTÜ Karula Teater nimel. Oleme vahemikus 02.06.2026 -
14.06.2026 mängimas suvelavastust &quot;Lell&quot;. Etendused toimuvad
Karula Rahvuspargis Ähijärve kaldail:
etendused algavad ja lõppevad Ähijärve laululava juures (Antsla vald),
peamised stseenid toimuvad Plaagi talu varemetes teisel pool järve (Valga
vald).

Kokku osaleb etenduses umbes 30 etendusega seotud inimest &#43; 80
pealtvaatajat (etenduse kohta). Kokku mängime tükki 11 korda.

Parkimine toimub avalikus Karula Rahvuspargi külastuskeskuse parklas,
mingeid liikluse ümberkorraldusi ei ole.

Teatrikülastajad viiakse paatidega üle järve - kõigile on tagatud
ohutusvestid ning sõuavad ainult selleks volitatud meie teatri inimesed.

Helitehnikat ja pürotehnikat ei kasutata.

Ühes stseenis, metsavenna punkri juures, tehakse rauast ahju imetilluke
lõke, tagatud on tulekustutid.

Koostatud on riskianalüüs, määratud on esmaabi andjad.

Andke teada, kas vajate veel mingisugust infot.

Parimat 

Kaspar Kurve
MTÜ Karula Teater, 53901107