Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-25-6543
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 15:51:20 +0300

Tere

Harju Maakohus Tallinna kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	16.09.2025 koostatud kiri, dokumendi koostaja Karin Sonntak

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile 
[email-masked].

Lugupidamisega

Aile Küüle
Istungisekretär
Harju Maakohus Tallinna kohtumaja
6200100
Käesolev kiri on Harju Maakohus Tallinna kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.