Subject: "Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Perjatsi küla, riigitee 13144 Sillamäe-Sinimäe km 2,070 ja Metsavälu tee ning riigitee 13144 Sillamäe-Sinimäe km 2,225 ja Tornimäe tee ristumiskohtade ehitamise põhiprojekt" töö nr PP-26-02 - projektikohase ehitustege
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 17:38:07 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Perjatsi küla, riigitee 13144
Sillamäe-Sinimäe km 2,070 ja Metsavälu tee ning riigitee 13144
Sillamäe-Sinimäe km 2,225 ja Tornimäe tee ristumiskohtade ehitamise
põhiprojekt“ töö nr PP-26-02 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks
lepingu taotlus.

Piiber Projekt OÜ (reg.nr. 10210632) tellimusel on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Perjatsi küla, riigitee
13144 Sillamäe-Sinimäe km 2,070 ja Metsavälu tee ning riigitee 13144
Sillamäe-Sinimäe km 2,225 ja Tornimäe tee ristumiskohtade ehitamise
põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Metsavälu katastriüksusele (tunnus 85101:001:0828) ja Kaldaaluse
katastriüksusele (tunnus 85101:001:084) riigimetsa majandamiseks
juurdepääsuteede ehitamine. Ristumiskohad on vajalikud riigimetsa
majandamise eesmärgil.

DIGI-projekt on lisatud kirja manusesse.

Palun teie tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Tel: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]