Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 77540202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 10 Oct 2024 19:47:14 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 77540202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8342330&turva=f3d31956ee5f2a3a9e639def5d6f36c1> 
&teade=8342330&turva=f3d31956ee5f2a3a9e639def5d6f36c1

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 77540202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8342330&turva=f3d31956ee5f2a3a9e639def5d6f36c1> 
&teade=8342330&turva=f3d31956ee5f2a3a9e639def5d6f36c1

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8342330&turva=f3d31956ee5f2a3a9e639def5d6f36c1> 
&teade=8342330&turva=f3d31956ee5f2a3a9e639def5d6f36c1

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court