Subject: Kommentaaripalve Delfi Meediast
From: "Piret Reiljan" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>, "Press - PROKS" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 14:26:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan artiklit Google'i hädadest ja laiemalt sellest, mis saab siis,
kui keegi otsustab internetis hakata levitama pahatahtlikke väljamõeldisi.
Juttu tuleb Annika Urm vs. meediajuhid, kohtunikud jne kaasusest.
Praeguseks on kohtus meediajuhtide tsiviilhagi Urmi vastu, samuti
kriminaalasi kohtunike laimamise eest. Ometi ripub endiselt veebis kümneid
räigeid valesüüdistusi erinevate inimeste kohta.

Oleksin väga tänulik teie asutuste esindaja väikse kommentaari ja
soovituste eest, et mida taolises olukorras teha ja kuidas vältida
olukorda, kuhu praegu mitmed inimesed sattunud on: kui nende nime
guugeldatakse, tulevad sealt välja ka räiged valesüüdistused. Ja isegi kui
laimu ohvrid on kohtusse pöördunud, siis kurnavad Urm ja co süsteemi
selliselt, et paari aasta jooksul pole eriti kuhugi jõutud (v.a hagi
tagamise määrus).

Aitäh ette!

Parimate soovidega

Piret Reiljan
Uuriva toimetuse ajakirjanik / Investigative Reporter
Delfi Meedia AS
https://www.delfi.ee/kategooria/120000431/uuriv
+372 5263318