Subject: Kaebus
From: <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 16:43:22 +0200

Põhja Prefektuur

Riigiprokuratuuri nõudekirja viit: 12.11.2024, RP-6-5/24/538-1

Nõudekiri materjalide väljastamiseks

Riigiprokuratuuri 12.11.2024 saabus kaebus kriminaalmenetluse nr 24231552891 
lõpetamise määruse peale.

Palun saata Riigiprokuratuuri hiljemalt 15.11.2024 skaneeritud 
kriminaalmenetluse nr 24231552891 materjalid.

Riigiprokuratuur
Infohaldustalitus
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
tel 694 4450
tel 694 4458

  <http://www2.rik.ee/delta/prokuratuur.png>
Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun 
teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos 
kõikide lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.

Данное письмо является конфиденциальным и предназначено для использования 
адресатом. Любое использование данного письма каким-либо образом или 
копирование лицом, которое не обозначено адресатом, запрещено. Если Вы 
получили данное письмо по ошибке, пожалуйста, немедленно сообщите об этом 
отправителю письма и удалите полученное письмо вместе с прикреплёнными к 
нему файлами.

 <http://www.prokuratuur.ee/> www.prokuratuur.ee