Subject: C-585/26
From: <[email-masked]>
To: "International - AKI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 16:20:34 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/384
Kohtuasja number: C-585/26
Vastuse kuup�ev: 04.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: andmesubjekti n�usolek; isikuandmete edastamine; isikuandmete 
edastamine liikmesriigist kolmandasse riiki; isikuandmete edastamine 
vastavalt lepingu t��ptingimustele; isikuandmete kaitse; isikuandmete 
t��tlemine; kolmas isik
�iguslikud vormid: m��rus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8900

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium