Subject: ATH ravimid
From: Jürgen Kütner <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Apr 2026 11:48:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Eesti Psühhiaatrite Seltsi lastepsühhiaatria sektsioonist seoses
hiljuti kehtima hakanud uue ravimimäärusega.

Lastepsühhiaatritena sooviks selgust, kui palju võib nüüdsest narkootilise
ainega retsepte korraga patsiendile väljastada. Mõnedel patsientidel
kogemus, et praegu saab vaid 1 kuu jagu korraga.

Kas oskate kommenteerida? Või kelle poole võiks pöörduda?

Parimat

Jürgen Kütner

Lastepsühhiaater

Arst-õppejõud

Laste ja noorukite vaimse tervise keskus

SA TÜK Psühhiaatriakliinik

731 8865