Subject: "Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Kablima küla, riigitee 19201 Pärnu-Jaagupi - Kalli km 8,646 Mäepõllu katastriüksusele (tunnus 18801:001:0294) ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-26-12-2 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks l
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 17 May 2026 15:34:25 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Kablima küla, riigitee 19201
Pärnu-Jaagupi - Kalli km 8,646 Mäepõllu katastriüksusele (tunnus
18801:001:0294) ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr
PP-26-12-2 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Marina Minerals OÜ (reg.nr. 11349875) tellimusel on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Kablima küla, riigitee
19201 Pärnu-Jaagupi - Kalli km 8,646 Mäepõllu katastriüksusele (tunnus
18801:001:0294) ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on riigitee 19201 Pärnu-Jaagupi–Kalli km
8,646 olemasoleva ristumiskoha rekonstrueerimine. Rekonstrueerimine tagab
juurdepääsu Mäepõllu katastriüksusele (tunnus 18801:001:0294), kus paikneb
Kablimaa põllutee (tee nr 1880427). Nimetatud põlluteed soovitakse
kasutusele võtta rajatava Vahenurme kruusakarjääri juurdepääsuteena.

DIGI-projekt on lisatud kirja manusesse.

Palun teie tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Tel: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]