Subject: Teatavime Teid 13.09.25 toimub F4 Ilutulestik, Maardu Etnolaat 2025
From: TulePood ilutulestikud - PyroShow OÜ <[email-masked]>
To: Päästeamet Põhja <[email-masked]>,Politsei Põhja <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Sep 2025 11:59:46 +0300

Tere.

Teatavime Teid  13.09.25  toimub F4 Ilutulestik ajavahemikus Kell 21:45 - 
22:30
kestusega kuni 8 minutit.
Aadress Kellamäe pargis (Keemikute tn 41). Maardu linn.

Eraürituse ilutulestik kõrgusega on kuni 100 m.

Ilutulestiku korraldaja nimi: PyroShow OÜ
MTR tegevusloa registreeringu number : LPK000152
Korraldaja volitatud esindaja (füüsilise isiku) nimi: Anton Babenko
Telefoninumber: 55572859,  5587599
Vastutav pürotehnik: Anton Babenko Kutsetunnistuse number : 151890
Abipürotehnik: Dmitri Makovi Kutsetunnistuse number : LT085976

-- 

Lugupidamisega,

TulePood.ee <http://TulePood.ee>  - Parim ilutulestiku kaubamaja!
GenderParty.ee <http://genderparty.ee/>  - Baby Gender Reveal Celebrations

*	PyroShow OÜ
*	F4 Pürotehnika ja PROFI Show
*	Litsentsi nr. LPK000152
*	Tallinn Punane 40 13619
*	mob: +3725587599, +37255572859

*	Facebook <https://www.facebook.com/tulepood.ee/> , Instagram 
<https://www.instagram.com/tulepood_ee_ilutulestikud/>  TikTok 
<https://www.tiktok.com/@tulepood.ee>

NB! Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud 
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" 
("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist 
koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et sõnum ja ka 
selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit või IT 
süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal 
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad tekkida 
selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.

P Säästke loodust! Mõelge enne printimist