Subject: Päring ajutise droonilennupiirangu kehtestamise kohta Porsche Ringil 14.–15.08.2026
From: "Janne Ilumets-Kalmist" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 15:51:51 +0300

Tere

Pöördun teie poole seoses 14.–15. augustil 2026 Porsche Ringil, Pärnumaal 
toimuva driftivõistlusega.

Soovime võistluse ajaks piirata ringraja kohal ja selle vahetus läheduses 
droonide lennutamist, et tagada võistluse, pealtvaatajate ning ametliku 
meediameeskonna ohutus. Eesmärk on, et määratud alal tohiksid lennata ainult 
korraldaja poolt eelnevalt kooskõlastatud ja loa saanud droonipiloodid.

Meile teadaolevalt jääb Porsche Ringi piirkond Pärnu lennujaamaga seotud 
geograafilisse alasse EEGZ10. Seetõttu soovime täpsustada:

*	kas sellises piirkonnas on võimalik võistluse ajaks kehtestada ajutine 
droonide lennupiirang;
*	millise asutuse poole tuleb selleks ametlikult pöörduda;
*	millised taotlused, kooskõlastused ja dokumendid on vajalikud;
*	kui suure ala ning millise kõrguseni on võimalik piirangut taotleda;
*	kui varakult tuleb taotlus esitada;
*	kuidas korraldada samal ajal korraldaja poolt lubatud droonide lennutamine 
piiratud alal.

Võistlus toimub Porsche Ringil 14.–15. augustil 2026 ning lennupiirangut 
sooviksime eelkõige võistluspäevade aktiivseks ajaks. Vajaduse korral saame 
esitada täpse ajakava, lennuala koordinaadid, soovitud kõrguspiirangu, 
droonipilootide andmed ja muu vajaliku informatsiooni.

Palume juhiseid, kas sellise ajutise piirangu kehtestamine on võimalik ning 
kuidas peaksime protsessiga edasi liikuma.

Lugupidamisega,

  <https://petrolheads.ee/wp-content/uploads/2025/09/sergeizjuganov_ZJU_3291-copy.jpg>

	Janne Ilumets-Kalmist
Media & Communications Manager

janneilumets <mailto:[email-masked]> @driftime.ee
(372) 57 822 833
Estonian Drift Association <https://www.facebook.com/estoniandrift> 
<https://www.instagram.com/estoniandrift/>
	 <http://www.driftime.ee/> www.driftime.ee