Subject: Teavitus ja kutse
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 15:11:12 +0300

Tere

Teatame Tugev Partner OÜ Võrumaa autokooli veoautojuhi täienduskoolituse
eksami toimumisest pühapäeval 07.06.26 kell 17.00

ja bussijuhi täienduskoolituse eksami toimumisest esmaspäeval 08.06.26
kell 14.15 Võrus, Räpina mnt.1a (bussijuhi koolituse vajadus ja eksami
toimumine selgub neljapäeval 04.06.26 kui õpilased on kohale tulnud)

Kutsume Teid võimalusel osalema!

Lugupidamisega

Raul Kell

Juhataja

Tugev Partner OÜ

503 2062

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.vorumaaautokool.ee> www.vorumaaautokool.ee

Parimatega

Raul Kell

Autokooli juhataja

503 2062