Subject: Human Rights Moot Court Competition, Helga Pedersen
From: "Mercedes Gailit" <[email-masked]>
To: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
Cc: Anni Lisette Hallimäe <[email-masked]>,Nella Peppilotta Niemistö <[email-masked]>, "Faisal Mohammed Moniruzzaman" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 14:41:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Oleme neli õigusteaduse üliõpilast ELSA Estoniast, hetkel õppimas Tallinna 
Ülikoolis. Meil on suur rõõm teatada, et osaleme käesoleval õppeaastal Helga 
Pedersen Moot Court Competition-il (HPMCC). Tegemist on maineka 
rahvusvahelise võistlusega, mis keskendub Euroopa inimõiguste esindamisele 
ning annab meile võimaluse areneda nii akadeemiliselt kui ka 
professionaalselt.

Selleks, et võistlusel edukalt osaleda, otsime toetust tunnustatud 
advokaadibüroodelt ning asutustelt, kes jagavad meie pühendumust 
õigusvaldkonna arendamisele ja võistlus praktikale. Teie toetus aitaks meil 
katta võistlusega seotud kulud, sealhulgas registreerimistasud, reisikulud 
ja majutuse. Iga panus oleks meie jaoks väga oluline ja teretulnud. Võistlus 
koosneb kirjalikust voorust ning sellele järgnevast suulisest voorust. 
Hoiame teid hea meelega kursis oma tulemustega.

Pöördume Teie poole küsimusega, kas Teie Asutus oleks huvitatud meid selles 
ettevõtmises toetama. Vastutasuks oleksime valmis esindama teie asutust meie 
osaluse kaudu, tunnustades teie toetust nii ametlikes materjalides kui ka 
võistluse raames. Usume, et selline koostöö oleks kasulik mõlemale poolele, 
kuna see näitab teie pühendumust tulevaste juristide toetamisele ning 
inimõiguste õiguse edendamisele.

Meil oleks suur rõõm arutada võimalikke sponsorlus võimalusi ning leida 
parim viis koostööks.

Täname Teid meie taotluse kaalumise eest ning ootame põnevusega võimalust 
Teiega selles ettevõtmises koostööd teha.

Ootame Teie tagasisidet!

Lugupidamisega,

Anni Lisette Hallimäe
Mercedes Gailit
Nella Peppilotta Niemistö
Faisal Mohammed Moniruzzaman