Subject: FW: korrigeeritud Ojametsa katastriüksuse detailplaneering (Pärnu maakond, Tori vald, Are alevik)
From: "Anastasia Sutt" <[email-masked]>
To: "Heli Lepp" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 13:33:06 +0300

Tere

Kas sul oleks aega see  korduv DP registreerida Deltas?

Lisan ka digikonteineri, siis sa ei pea seda alla laadima.

Suurimad tänud

Anastasia

From: Reet Türkson <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 5, 2026 5:10 PM
To: Anastasia Sutt <[email-masked]>
Subject: korrigeeritud Ojametsa katastriüksuse detailplaneering (Pärnu 
maakond, Tori vald, Are alevik)

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Suur tänu tagasiside eest!

Saadan Ojametsa katastriüksuse detailplaneeringu nüüd uuesti 
kooskõlastamiseks:

 <https://terlander-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/info_terlander_ee/IgBpR1F_oL8wQKpXKTr6AcKnAZibuhcY1pz3JNE8LKxl8lA?e=5bGJfm> 
2026.05.05 korrigeeritud Ojametsa DP Päästeamet

Heade soovidega

Reet Türkson

Terlander OÜ projektijuht, maastikuarhitekt-planeerija
tel 5566 2920,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Registrikood 16540224 │ Kontor: Tartu linn, F. Tuglase tn 19, III korrus, 
ruum 310 │  <https://terlander.ee/> terlander.ee