Subject: Tuleohutuse tõend
From: Reelika Kõrver <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Sat, 10 Aug 2024 12:16:18 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!
Soovin taodelda Lapsehoiuteenuse osutaja tegevusluba.
Emta andmetel peab mul olema täitetud nõue: "teil peab olema päästeameti 
tõend teenuse osutamise koha tuleohutuse nõuetele vastavuse kohta"
Siit ka minu küsimused, kas saan ikka õigesti aru, et tuleohutuse nõuetele 
peab vastama ruum? Kas ja kuidas saan antud tõendit taodelda?

Panen kaasa kohe ka info, kui teil peaks mingi osa sellest infot vajalik 
olema- Tegevusluba on plaanis  MIU mängutuppa, mis asub ärimajas Meisti 22 
aadressil. Suhtlen ka Terviseametiga ning kuna tegemist on üldkasutatavate 
ruumidega peaksin ma palju tõendeid saama majaomanikult, kas ka antud 
tuleohutuse tõendit saan küsida majaomanikult või on hoiuteenuse puhul antud 
tõend teine?

Tänan igati info ja vastamise eest!

Parimat
Reelika