Subject: FW: Sildfinantseeringu taotlus
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 16:27:01 +0300

_____

Saatja: Katrin Välimäe - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 08. september 2025 13:35
Adressaat: Riina Tärk - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Sildfinantseeringu taotlus

Hei

Edastan saabunud taotluse sildfinantseeringu avamiseks. Palun vajadusel 
võtta kooskõlastus ja algatada Delta menetlus.

Tänades

Katrin

From: Kaire Aunbaum <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 8, 2025 1:33 PM
To: Katrin Välimäe - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Rita Moorats - RTK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Sildfinantseeringu taotlus

Tere

Edastan taotluse bürokrati projektile täiendava sildfinantseeringu 
avamiseks. Olemasolevast jäägist ei jagu järgnevate arve tasumiseks (järmine 
maksetähtaeg 12.09).

Tervitades

Kaire Aunbaum

finantsspetsialist

Finantsosakond

Riigi Infosüsteemi Amet

_______________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

tel 58 030 929

Pärnu mnt 139A / 15169 Tallinn / Eesti

 <http://www.ria.ee/> www.ria.ee

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.