Subject: RE: Orienteerumisneljapäevaku korraldus 10. aprillil
From: "Lennart Saarepuu" <[email-masked]>
To: "Kaarel Zernant" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Apr 2026 09:50:26 +0300

Tere, Kaarel!

Hästi, 14.05 sobib meile. Paneme kirja ja ootame teid.

Lugupidamisega

Lennart Saarepuu

Tartumaa Tervisespordikeskuse tegevjuht

SA Tehvandi Spordikeskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53610785

From: Kaarel Zernant <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 28. aprill 2026 08:43
To: Lennart Saarepuu <[email-masked]>
Subject: Re: Orienteerumisneljapäevaku korraldus 10. aprillil

Tere

Taaskord sooviksime orienteerumisneljapäevakut korraldada Tartumaa 
Tervisespordikeskuse territooriumi ümbruses. Jätkuvalt midagi ei soovi ega 
küsi, vaid seda sama lagendikku keskuse tarbeks nagu eelmine aasta. 
Osalejate hinnanguline arv sama - u.150 inimest.

Üritus leiaks aset 14. mai (neljapäev) õhtupoolikul 16-20.00.

Tervitades

Kaarel Hendrik Zernant

5126601

Kontakt Lennart Saarepuu (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >) kirjutas kuupäeval T, 8. aprill 2025 kell 09:57:

Tere,

Oleme kursis ja ootame teid.

Lugupidamisega

Lennart Saarepuu

Tartumaa Tervisespordikeskuse tegevjuht

SA Tehvandi Spordikeskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53610785

From: Kaarel Zernant <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 7. aprill 2025 23:02
To: Lennart Saarepuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Orienteerumisneljapäevaku korraldus 10. aprillil

Tere

Igaks-juhuks mainin ära, et oleme tulemas sel neljapäeva õhtul oma üritusega 
teie maadele. Paneme oma telgi püsti eelnevas meilis nähtaval olevale 
lagendikule. Muud me midagi ei vaja ega soovi.

Tervitades

Kaarel

5126601

Kontakt Kaarel Zernant (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 18. märts 2025 
kell 09:54:

Tere

Tänud. Üritus leiab aset Tervisespordikeskust ümbritsevates metsades 
vahemikus 16.00-20.00, ootame ligikaudu 150 inimest. Päevaku telgi 
paigutaksime siia lagedale platsile:

Tervitades

Kaarel Hendrik Zernant

Kontakt Lennart Saarepuu (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >) kirjutas kuupäeval E, 17. märts 2025 kell 15:36:

Tere, Kaarel!

Tore kuulda, et soovite meie keskuses üritust läbi viia.

Kui te meie käest otseselt elektrit, vett vms ei vaja, siis ei küsiks me 
teie käest ka midagi ja loomulikult võite oma telgi üles sättida.

Mis kellast kellani teil üritus toimub ja palju inimesi oodata on?

Lugupidamisega

Lennart Saarepuu

Tartumaa Tervisespordikeskuse tegevjuht

SA Tehvandi Spordikeskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53610785

From: Tartumaa Hosteli administraator <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 14. märts 2025 14:30
To: Lennart Saarepuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Orienteerumisneljapäevaku korraldus 10. aprillil

From: Kaarel Zernant <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 14. märts 2025 12:15
To: Tartumaa Hosteli administraator <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Orienteerumisneljapäevaku korraldus 10. aprillil

Tere

Sooviksime 10. aprillil korraldada Tartumaa Tervisespordikeskuse ümbruses 
korraldada orienteerumispäevakut. Hetkel mõtleme, et paigutaks päevaku 
keskuse Tervisespodikeskuse peahoone lähedusse. Päevaku keskus on küllaltki 
väike ja kompaktne-kujutab endas 3x3m telgi üles seadmist ning ühe stendi 
püstitamist sinna kõrvale orienteerumiskaartide jaoks. Kas ja millistel 
tingimustel saaksime oma inventari peahoone lähistele paigutada?

Tervitustega

Kaarel Hendrik Zernant

OK Ilvese neljapäevakute peakorraldaja

5126601