Subject: Vastus Transpordiamet Rail Baltica Kangru liiklussõlme rajamise ehitusloa menetlusse kaasamine_Kangru liiklussõlm
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 13:36:59 +0300

Teie 04.07.2024 nr 8-1/21-024/11822-1

Meie 04.07.2024 nr EC.1-5.1/763-1

Telia Eesti AS vastus:

Rail Baltica Kangru liiklussõlme ehitusprojektiga hõlmatud alas paiknevad 
Telia sideehitised.

Ehitustööde kavandamisel ja läbiviimisel lähtuda Telia poolt väljastatud 
kooskõlastusest nr 38865639 (vt lisatud).

Tegutsemine sideehitiste kaitsevööndis tuleb kooskõlastada Telia 
sideehitiste järelevalvega ja võtta selleks vastav tegutsemisluba Telia 
Ehitajate portaali kaudu: Telia teenused ehitajale, arendajale ja 
maaomanikule - Telia <https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> 
.

Lugupidamisega

Peep Pihelo

järelevalve valdkonnajuht

Telia Eesti AS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 4, 2024 9:45 AM
To: Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elisa Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Esmar Gaas OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Esmar Vesi OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Kangru Küla Selts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; osaühing Rail 
Baltic Estonia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Riigimetsa Majandamise 
Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia dokumendihaldus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts Vaiko 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Rail Baltica Kangru liiklussõlme rajamise ehitusloa menetlusse 
kaasamine

Registreerimise kuupäev: 04.07.2024

Registreerimise number: 8-1/21-024/11822-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .