Subject: Inimpäritolu materjali seaduse eelnõu
From: Nikita Panjuškin - SOM <[email-masked]>
To: "Jelizaveta Ter-Minasjan - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Aug 2026 08:52:58 +0300

Lugupeetud koostööpartner

Anname teada, et inimpäritolu materjali seaduse eelnõu
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/31712532-2bce-430b-850e-f6
f5167b3f2e>  on esitatud eelnõude infosüsteemi teisele
kooskõlastusringile.

Edastame Teile lingi
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/31712532-2bce-430b-850e-f6
f5167b3f2e> , mille kaudu saate eelnõuga tutvuda ja soovi korral esitada
oma tähelepanekud.

Täname Teid senise hea koostöö eest!

Lugupidamisega

Nikita Panjuškin
osakonnajuhataja
[email-masked]

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee