Subject: FW: 11111 Lagedi jaama tee ja 11112 Lagedi-Jüri tee VK katendite taastamine
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Cc: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
Date: Sat, 8 Jun 2024 18:24:43 +0300

Tere kena kevadet Anne

Registreeri palun see mulle, varasem asi, nõuded on välja läinud. Nüüd
pean hakkama projekti menetlema ja ka lepingusse või mistahes edasi
minema.

Arvo

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 5, 2024 10:55 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: 11111 Lagedi jaama tee ja 11112 Lagedi-Jüri tee VK katendite
taastamine

Tere

Saadan katendite taastamise projekti tutvumiseks ning arvamuse
avaldamiseks.

Sobivuse korral vormistame ka IKÕ plaanid ning hangime projekti Tellijalt
garantiikirja.

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee