Subject: Hoiatustrahv politseilt 223026072593
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Apr 2026 11:40:09 +0300

Tere

Politsei- ja Piirivalveamet on saatnud Teile hoiatustrahviteate. Trahviteade 
on digitaalselt allkirjastatud ja selle leiate .asice-formaadis kirja 
lisast.

Õigustatud isikule on trahviteade leitav veebilehel 
https://hoiatustrahv.politsei.ee , kus näete oma trahvi suurust ja saate 
trahvi ka kohe ära maksta.

Juriidilisele isikule, riigi või kohaliku omavalitsuse asutusele ning 
avalik-õiguslikule juriidilisele isikule registris avaldatud elektronposti 
aadressil saadetud dokument loetakse kättetoimetatuks, kui on möödunud 30 
päeva selle saatmisest.  Juriidilisele isikule, riigi või kohaliku 
omavalitsuse asutusele ning avalik-õiguslikule juriidilisele isikule 
trahviteate elektroonilisel saatmisel ei ole nõutav teate kaitsmine 
kolmandate isikute eest ning trahviteate kättesaamise kinnitamine.

Turvalist liiklemist

Politsei- ja Piirivalveameti
Ida prefektuur, teabebüroo
liiklusmenetlustalitus
E-post: [email-masked]
Telefon: 612 3280