Subject: P26022 Sinikaela Selveri (Kohila alev) mahasõidu põhiprojekt
From: "Jan-Daniel Peterson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Mihkel Meiel" <[email-masked]>, "Heigo Einblau" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Aug 2026 13:54:19 +0300

Tere!

Esitan kooskõlastamiseks Sinikaela Selveri mahasõidu põhiprojekti.

Projekt on üles laetud ka EHRi.

Projekt asub lingil:

<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/IgDMoJGBjtsGSZllVW
dbaPCEAekqHDwCa_Ncqln2FUvYgmc?e=NB0Cwg>  2026-08-26_Sinikaela Selveri
mahasõidu põhiprojekt

Kuna mahasõidu ehitus on plaanitud RB Rail Baltica Rapla I projektiga
samas ajaaknas, siis palun anda tagasisidet esimesel võimalusel.

Lugupidamisega,

Jan-Daniel Peterson

Tel: +372 5904 4923

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, Tallinn 10917

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee