Subject: Viljandi mnt 10a Lelle alevik Kehtna vald
From: "Hendrik Pihlakas" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Kehtna Vallavalitsus" <[email-masked]>,Margit Pärna <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 15:07:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovin teavitada probleemist aadressil Viljandi mnt 10a, Lelle alevik,
Kehtna vald (katastritunnus 29201:001:0591).

Nimetatud kinnistu juures asuv kraav on osaliselt sisse vajunud ning vee
loomulik liikumine on seetõttu oluliselt takistatud. Selle tulemusena
koguneb vesi ümbruskonda, põhjustades kõrvalasuvate kruntide üleujutamist
või selle ohtu.

Lisaks on kõnealune kinnistu olnud pikemat aega hooldamata, mis on
olukorda tõenäoliselt süvendanud.

Palun hinnata olukorda ning leida võimalus vee äravoolu taastamiseks ja
edasiste kahjude ennetamiseks.

Lugupidamisega

Hendrik Pihlakas

taristu- ja heakorraspetsialist

 <tel:+1-333-333-444> +372 5361 9303

Kehtna Vallavalitsus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pargi 2, 79001 Kehtna

 <http://www.kehtna.ee/> www.kehtna.ee

Facebook@kehtnavald