Subject: Ed: Infopäring
From: "Tiina Ereb - TRKK" <[email-masked]>
To: "Kai-Karmen Koger - PMK" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 11:31:24 +0300

Tere, Kai-Karmen

Kuna I ja II astme kohtuid ja Riigikohut hallatakse eraldi, siis meie
saame vastata I ja II astme kohtute eest, kuid Riigikohtu info peab
Riigikohtust tulema.  Palun saada see neile edasi.

Tänan

Tiina Ereb
kohtudirektor

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 12. mai 2026 08:38
Adressaat: Tiina Ereb - TRKK <[email-masked]>; Hans Moks - TMK
<[email-masked]>; Silver Reinsaar <[email-masked]>
Teema: Infopäring

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame tulenevalt kuuluvusele Tartu Maakohtule vastamiseks Justiits- ja
Digiministeeriumile saabunud pöördumise 11.05.2026 nr 13-2/3816.

Teadmiseks: Advokaadibüroo WALLESS OÜ Silver [email-masked].

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee

Subject: FW: Palve väljastada andmeid
From: "Info - RAM" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 12:23:42 +0300

Tere

Edastame tulenevalt kuuluvusele Justiits- ja Digiministeeriumile

vastamiseks Rahandusministeeriumile saabunud pöördumise.

Teadmiseks: Advokaadibüroo WALLESS OÜ Silver Reinsaar 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Rahandusministeerium

From: Silver Reinsaar | WALLESS <[email-masked]>
Sent: Saturday, May 9, 2026 10:59 AM
To: Info - RAM <[email-masked]>
Subject: Palve väljastada andmeid

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun minule väljastada järgmine teave.

1.	Milline oli 2025. aastal Eesti kohtute (maakohtud, ringkonnakohtud ja 
Riigikohus) kulud? Palun summast välja arvatud registriosakonna 
ülalpidamisega seonduv kulu. Palun arvestada sisse kohtute IT-toega, 
koolitustega, lähetustega, transpordiga, raamatupidamisega, kohtute 
haldamisega seotud ning kõik muud kulud, mida ei kanta kohtute eelarvest, 
kuid mis on vajalikud kohtusüsteemi toimimiseks.
2.	Milline oli 2025. aastal keskmine tööpäevade arv kohtunikul (st päevade 
arv, jättes välja hulgas ei ole koolituspäevad, puhkepäevad, puhkusepäevad, 
haiguspäevad jm sellised päevad)?
3.	Milline on olnud aastatel 2015-2025 keskmine kohtuniku, kohtujuristi 
(Riigikohtu nõuniku) ja konsultandi aastane tasu?

Parimate soovidega

Silver Reinsaar

Silver Reinsaar

Assotsieerunud partner

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5341 7513

Liivalaia 36, 10132 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on 
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel. 
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes 
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun 
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist. 
Aitäh!