Subject: FW: Projekteerimistingimuste taotlus juurdepääsutee projekteerimiseks (Viinistu)
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 13:48:22 +0300

Tere.

Palun mulle, korduv.

Tervitades

Merike

From: Andrei K. <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 2, 2026 1:32 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: Projekteerimistingimuste taotlus juurdepääsutee
projekteerimiseks (Viinistu)

Tere Merike,

Täname Teid kiire tagasiside ja esialgse informatsiooni eest.

Võtsime Teie selgitused teadmiseks ning ootame projekteerimistingimuste
menetluse tulemust ja täiendavaid nõudeid. Arvestame edasistes tegevustes
detailplaneeringuga määratud juurdepääsutee asukohaga ning suhtleme
vajadusel ka Kiviõue kinnistu omanikuga.

Jääme Teie vastust ootama.

Terv.,

ANDREI KOLESNIKOV

Management Board Member

Email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mob: +372 5777 7732

Website: www.trium.ee <http://www.trium.ee>

Trium OÜ

Paldiski mnt 5-12, Tallinn

Harjumaa, 10137, Estonia

Scientific and Technical Activities

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

  _____

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 29, 2026 9:46 AM
To: Andrei K. <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Projekteerimistingimuste taotlus juurdepääsutee
projekteerimiseks (Viinistu)

Tere.

Tänan pöördumast.

Teie kiri on registreeritud dokumendiregistris ja kantud tööde järjekorda.
Vaatan taotlusi läbi nende Transpordiametile esitamise kuupäevalises
järjekorras.

Loodan Teile vastata järgmise nädala lõpus.

Saan hetkel anda infopäringu korras esmase sisendi. Vaatasin Teie poolt
saadetud materjalid läbi. Juhin tähelepanu, et detailplaneeringuga on
juurdepääsutee  asukoht määratud Kiviõue tee kinnistu serva (vt alloleval
väljavõttel punane ring). Praeguses asukohas olev tee on ette nähtud
likvideerida (sinine rist).

Seega saab Transpordiamet väljastada nõuded ristmiku rajamiseks
detailplaneeringu järgsesse asukohta (punane nool).

Soovitame  suhelda Kiviõue kinnistu omanikuga (kelle huvi on tee ümber
tõstmine kinnistu serva), siis on hiljem lihtsam teeprojekti
kooskõlastada.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Andrei K. <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 28, 2026 1:45 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekteerimistingimuste taotlus juurdepääsutee projekteerimiseks
(Viinistu)

Tere,

Soovin küsida projekteerimistingimusi Viinistu tee kohta.

https://maps.app.goo.gl/9yJHAWWKTMvJmVhbA

Detailplaneeringu järgi peab Liivaaugu kinnistu omanik projekteerima ja
ehitama juurdepääsutee oma kinnistule:

https://drive.google.com/file/d/1OyKQ6gkksV2wwItpY2sefbAwk3EhWfsN/view?usp
=sharing

Soovin tingimusi just sellele lõigule – st põhiteelt kõrvalteele pööramise
kohta ja selle ühendusele kinnistutega. Selle osa jaoks on vaja
projekteerimistingimusi.

Edasi läheb tee detailplaneeringu järgi kruusateena.

Terv.,

ANDREI KOLESNIKOV

Management Board Member

Email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mob: +372 5777 7732

Website: www.trium.ee <http://www.trium.ee>

Trium OÜ

Paldiski mnt 5-12, Tallinn

Harjumaa, 10137, Estonia

Scientific and Technical Activities

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.