Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 32250202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 14:39:47 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 32250202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8614524&turva=d0f26f8796a25a5d28bf73db1020c309> 
&teade=8614524&turva=d0f26f8796a25a5d28bf73db1020c309

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 32250202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8614524&turva=d0f26f8796a25a5d28bf73db1020c309> 
&teade=8614524&turva=d0f26f8796a25a5d28bf73db1020c309

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8614524&turva=d0f26f8796a25a5d28bf73db1020c309> 
&teade=8614524&turva=d0f26f8796a25a5d28bf73db1020c309

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court