Subject: FW: Riigitee 3529 garantiitööd
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 13:45:15 +0300

Saatja: Veronika Lehmus <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: esmaspäev, 25. august 2025 13:00
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Riigitee 3529 garantiitööd

Tere

Saadan ehitaja allkirjastatud taotluse tee (rambi 3529) sulgemiseks.

----------------------------------------

Kõike paremat/Best regards

Veronika Lehmus

Kadaka tee 44a

12915 Tallinn

Harjumaa, Estonia

Tel. +372 5690 9790

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.waymark.ee <http://www.waymark.ee/>

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 25. august 2025 11:55
To: Veronika Lehmus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Riigitee 3529 garantiitööd

Tere

Siis on vaja kohe ka ehitaja piilt allkirjastatult lisas olev taotlus tee
(rambi 3529) sulgemiseks

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Veronika Lehmus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 25. august 2025 09:03
Adressaat: Jaan Saia < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: RE: Riigitee 3529 garantiitööd

Tere

Garantiitööde teostamine on planeeritud ajavahemikku 26.08-1.09 (üks
nädal).

Ramuddeni edastatud info kohaselt kehtivad sel perioodil manuses esitatud
skeemid.

----------------------------------------

Kõike paremat/Best regards

Veronika Lehmus

Kadaka tee 44a

12915 Tallinn

Harjumaa, Estonia

Tel. +372 5690 9790

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.waymark.ee/> www.waymark.ee

From: Jaan Saia < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 25. august 2025 08:28
To: Veronika Lehmus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Vs: Riigitee 3529 garantiitööd

Tere

Paar täpsustust:

Millal on kavas töö tegemine, milline liikluskorraldus on siis Kanama
viadukti ehitusel kasutuses

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Veronika Lehmus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 22. august 2025 16:27
Adressaat: Jaan Saia < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: Riigitee 3529 garantiitööd

Tere

Saadan kooskõlastamiseks riigitee nr 3529 4.Kanama ühendustee
garantiitööde AJLK skeemid.

Tööd on planeeritud ajavahemikus 26.08–01.09.

Liiklusskeemid siin:
https://drive.google.com/file/d/1Px2bMHkn1UEUAzleL-wP1pKzPaIparRF/view?usp
=sharing.

----------------------------------------

Kõike paremat/Best regards

Veronika Lehmus

Kadaka tee 44a

12915 Tallinn

Harjumaa, Estonia

Tel. +372 5690 9790

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.waymark.ee/> www.waymark.ee