Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 15:37:35 +0300

Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/06945 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Tinu küla, 23222 Vilaski-Tinuküla tee 
// Aidupõllu // Kopika (Kopika akupanga ligipääsutee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 7 lg 1 (7) Pädev asutus esitab ehitusloa 
eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist 
tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega. Transpordiameti leping 
on lisade all.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27895810>  (menetlus nr: 
553774), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.