Subject: Arvamus seoses arstliku ekspertiisikomisjoni menetlustähtaegadega
From: "Christian Veske - VOLINIK" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Liisa Oviir - VOLINIK" <[email-masked]>,Maria Laanjärv - VOLINIK <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 10:27:51 +0300

Lugupeetud minister Joller

Edastan Teile arvamuse seoses soolise ülemineku arstliku 
ekspertiisikomisjoni menetlustähtaegadega.

Palun Teil arstliku ekspertiisikomisjoni tegevuse korraldamisel tagada, et 
teenus oleks kättesaadav mõistliku aja jooksul ning lähtuks võrdse 
kohtlemise põhimõtetest. Palun Teil esitada olukorra lahendamiseks ette 
võetavad tegevused hiljemalt 15 septembriks 2026.

Arvamus lisatud manuses.

Lugupidamisega

Christian Veske
Võrdõigusvolinik

Tel: 6269059
[email-masked]

  _____

www.volinik.ee <https://www.volinik.ee/>  | Facebook 
<https://www.facebook.com/Vordsetevoimalustevolinik>  | Instagram 
<https://www.instagram.com/vordoigusvolinik>  | LinkedIn 
<https://www.linkedin.com/company/võrdõigusvolinik>

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te 
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata 
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega.