Subject: Projekti kooskõlastus taotlus - Järva maakond, Paide linn, Mäo küla, Lageda tee 3 sideühendus
From: "Tarto Mari" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 09:34:26 +0300

Tere

Esitan kooskõlastamiseks „Järva maakond, Paide linn, Mäo küla, Lageda tee
3 sideühendus“ projekti.

Manusest leiate allkirjastatud kosokõlastustaotluse ja projekti
materjalid.

Lugupidamisega

Mari Tarto

AS Connecto Eesti

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.