Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Apr 2026 09:55:26 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/02405 aadressile (asub mitmel aadressil) 
(Välisvalgustus, 10 kV õhuliin, 10 kV maakaabelliin, Piirdeaed, 0,4kV 
kaabelliin, Tankimisseadmed, Sidekaablid, Valvesüsteem, RDT elekter, 
Lokaalne reoveemahuti, Lokaalne veemahuti, Veemahuti veetorustik, 
Kanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks. KMH eelhinnang koos otsuse eelnõuga edastatakse EHR-i 
väliselt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27824341>  (menetlus nr: 
539007), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.