Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 13:57:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/04750 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Varja küla, Aasa 
// Aru // Nurga // Pihlaka // Tuisumetsa, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, 
Aa küla, Kohtla metskond 2, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Aa küla, Kohtla 
metskond 2 // Varja küla, Aru (Püssi tuulepark WT1-WT6, Püssi tuulepark 
WT7-WT12, Tuulepargi 33kV maakaabelliin) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Esitame EhS § 31 lg 4 p 2 alusel 
elektrituuliku projekteerimistingimused arvamuse avaldamiseks, et 
planeeritav lahendus oleks kooskõlas riigitee 1 Haljala ja Kukruse vahelise 
teelõigu 2+2 ristlõikega maantee riigi eriplaneeringuga.

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27897379> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 551246), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.