Subject: Teavitus asutuselt arvamuse / kooskõlastuse küsimise kohta TPR-s
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 10:00:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Hea TPR kasutaja!

Käesolevaga teavitame, et Teie asutuselt oodatakse arvamust või 
kooskõlastust ning sellele ülesandele pole veel valitud vastutavat täitjat. 
Palume määrata ülesande eest vastutav täitja esimesel võimalusel.
Planeering: DP047260 Rannamõisa tee 3 kinnistu ja lähiala detailplaneering
Toiming: Detailplaneeringu kooskõlastamine enne vastuvõtmist
Tagasiside tüüp: Kooskõlastus
Esitaja: Terviseamet
Tähtaeg: 13.07.2026
Sisu: Esitame teile planeerimisseaduse § 127 lg 1 ja Vabariigi Valitsuse 
17.12.2015 määruse nr 133 „Planeeringute koostamisel koostöö tegemise kord 
ja planeeringute kooskõlastamise alused“ kohaselt kooskõlastamiseks 
Rannamõisa tee 3 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu.

Otselink ülesandele: 
https://tpr.tallinn.ee/menetlus/DP047260/arvamused/toiming/333970/tagasiside/261135

Lugupidamisega
Tallinna Linnaplaneerimise Amet