Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 21:12:06 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/19973 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Krati tee 10, Harju 
maakond, Rae vald, Peetri alevik, Krati tee 10, Harju maakond, Rae vald, 
Peetri alevik, Krati tee 10, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Krati 
tee 10, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Krati tee 10, Harju maakond, 
Rae vald, Peetri alevik, Krati tee 10 (Büroo- ja laohoone, 
Päikeseelektrijaam, Piirdeaed, Gaasitrass, Tuletõrje veevõtukoht, sealhulga 
hüdrant, Elektriauto laadimistaristu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27540520>  (menetlus nr: 
499285), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.