Subject: FW: Pärnumaa Tori vald Nurme küla Peetri kinnistu laadimistaristu elektriliitumine, muudatus LR8668
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Apr 2024 19:29:55 +0300

Tere

Edastan regimiseks, muudatus , eelnev 7.1-2/24/25275-3

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Põldsam, Karl Martin <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 11, 2024 12:27 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: FW: Pärnumaa Tori vald Nurme küla Peetri kinnistu laadimistaristu 
elektriliitumine, LR8668

Tere

Juba kooskõlastatud projektiga LR8668, Peetri kinnistu Nurme küla Tori vald.

Nimelt kui projekt valmis sai oli kinnistu ( 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee, 
80901:001:0440 ) veel Maa-Ameti valitseda aga kui lepinguid sõlmima 
hakkasime siis oli see kinnistu juba Transpordiametile üle antud.

Sellega seoses soovis Transpordiameti maade osakond, et ka selle kinnistu 
IKÕ plaan oleks vastavalt vormistatud ja kooskõlastuses sees.

Seega saadangi nüüd kogu projekti uuesti kooskõlastamisele koos lisandunud 
IKÕ alaga.

Muus osas on kõik sama nagu varem.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Karl Martin Põldsam

Projekteerija

Mob +372 59002453

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: reede, 1. märts 2024 15:16
To: Põldsam, Karl Martin < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Meelis Saat < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Pärnumaa Tori vald Nurme küla Peetri kinnistu laadimistaristu 
elektriliitumine, LR8668

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Pärnumaa Tori vald Nurme küla Peetri kinnistu laadimistaristu 
elektriliitumine, LR8668

Registreerimise kuupäev: 01.03.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/25275-3.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee