Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 20:03:34 +0300

Kadrina Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/02401 
aadressile Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, Kadrina alevik, 17151 
Põima-Kadrina tee // 17201 Rakvere tee // Kooli tänav // Rakvere tee 1a // 2 
// 2a // 2b // 4 // Viitna tee 2 // 4 // Viru plats // Viru tn 14 // 14b // 
16 (Kadrina keskväljak) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine asutusega, kelle õigusaktist 
tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega (alus EHS § 42 lg 7 pn 
1).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27373639>  (menetlus nr: 
477852), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kadrina Vallavalitsus) või menetleja (AIVAR ARUJA) poole.