Subject: RE: Tartu linn, Vorbuse küla, Mõisa tee ja Tiigi ringi ühendamise ÜVK projekti kooskõlastamine
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 06:29:24 +0300

Registreerimiseks pr-i muudatus

From: Sven Jäämees <svenr-i muudatusaltrenprojekt.ee>
Sent: Tuesday, September 23, 2025 5:54 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Tartu linn, Vorbuse küla, Mõisa tee ja Tiigi ringi ühendamise
ÜVK projekti kooskõlastamine

Tere!

Saadan teile veel Vorbuse projekti üle vaatamiseks. Saime Tartu Veevärgilt
projektile märkused ning pidime projekti sisse viima muudatused.

Transpordiametit puudutab muudatus Vorbuse haljasala juures torustiku
ristumise koha muudatus. Kas projekt oleks vaja uuesti Transpordiametiga
kooskõlastada?

Lisasin kooskõlastuse manusesse.

Dropboxi link korrigeeritud projekti alla laadimiseks:

https://www.dropbox.com/scl/fi/0ijjxj74eyjwiqrhaxe7f/25025_TP_v01_Vorbuse-
Transpordiamet.asice?rlkey=u8diiye0xw4wgon9n646hfddi
<https://www.dropbox.com/scl/fi/0ijjxj74eyjwiqrhaxe7f/25025_TP_v01_Vorbuse
-Transpordiamet.asice?rlkey=u8diiye0xw4wgon9n646hfddi&dl=0> &dl=0

Uus torustike ristumiskoht maanteega:

Vana ristumiskoht:

Lugupidamisega,

Sven Jäämees

Altren Projekt OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53478135

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 19. september 2025 07:22
To: Sven Jäämees <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu linn, Vorbuse küla, Mõisa tee ja Tiigi ringi ühendamise
ÜVK projekti kooskõlastamine

https://www.dropbox.com/scl/fi/8nsmw3pcnefdoh6wpt0ay/7.1-22513971-2-19.09.
2025-Valjaminev-kiri.asice?rlkey=xabq40gaj8qgyokxbglel31pb
<https://www.dropbox.com/scl/fi/8nsmw3pcnefdoh6wpt0ay/7.1-22513971-2-19.09
.2025-Valjaminev-kiri.asice?rlkey=xabq40gaj8qgyokxbglel31pb&st=102e373a&dl
=0> &st=102e373a&dl=0

Palun anna teada, kui kk käes.

From: Sven Jäämees <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Wednesday, August 27, 2025 10:42 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tartu linn, Vorbuse küla, Mõisa tee ja Tiigi ringi ühendamise ÜVK
projekti kooskõlastamine

Tere!

Saadan korrigeeritud projekti uuesti üle vaatamiseks.

https://www.dropbox.com/scl/fi/r4p5wxqxpcud94jy52n1d/25025_TP_v01_Vorbuse-
Transpordiamet.asice?rlkey=c932w7r1vue9p0kxij8bb3dur
<https://www.dropbox.com/scl/fi/r4p5wxqxpcud94jy52n1d/25025_TP_v01_Vorbuse
-Transpordiamet.asice?rlkey=c932w7r1vue9p0kxij8bb3dur&dl=0> &dl=0

Lisan väljavõtted muudatustest:

Korrigeerisin katete taastamist:

Truubiga ristumine:

Lisasin märkuse, et toru tuleb rajada sukkamise meetodil:

Sukkamismeetodil rajatava toru  profiil:

Lugupidamisega,

Sven Jäämees

Altren Projekt OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53478135