Subject: Vastuskiri
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Oct 2025 15:05:41 +0300

Tere

Teile on saadetud Terviseameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument:

Pealkiri: Riigitee 18178 Värska-Ulitina tee „Saatse saapa“ ümbersõidu 
põhiprojektiga kavandatavate tegevuste keskkonnamõju hindamise programmi 
avalikustamine

Registreerimise kuupäev: 22.10.2025

Registreerimise number: 9.3-2/25/7708-2

Dokumendile on AvTS § 35 lg 1 p 8 alusel kehtestatud juurdepääsupiirang 
alates 16.10.2025 kuni 15.10.2030

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>  <http://www.terviseamet.ee>
Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.