Subject: 2-2/229 Detailplaneeringu vastuvõtmine ja avalikule väljapanekule suunamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 08:14:55 +0300

Tere

Teavitame, et Kambja Vallavalitsus võttis 14.05.2026 korraldusega nr 229 
vastu ja suunas avalikule väljapanekule Reola külas asuvate Unipiha tee 20, 
Unipiha tee 20a, Tinni ja Tinniveere maaüksuste ning lähiala 
detailplaneeringu.

Planeeringu eesmärk on kaaluda võimalust Unipiha tee 20, Unipiha tee 20a, 
Tinni ja Tinniveere maaüksustele ehitusõiguse ja arhitektuursete tingimuste 
määramist äri- ja tootmishoonete projekteerimiseks ja ehitamiseks. 
Planeeringuala suurus on u 26 ha.

Kambja valla üldplaneeringu kohaselt, mis kehtib endise Ülenurme valla 
territooriumil (edaspidi üldplaneering), asub planeeringuala T1 – Äri- ja 
tootmise maakasutuse juhtotstarbega alal. Kavandatav tegevus on kooskõlas 
üldplaneeringuga.

Planeering on koostatud eesmärgiga laiendada olemasolevat tootmiskompleksi. 
Detailplaneeringuga nähakse ette krunt (Pos 2) tee laiendamiseks ja 
transpordimaa krunt (Pos 3) tee pikendamiseks. Samuti antakse võimalus 
tootmismaa kruntide liitmiseks ning tootmismaa krundi (Pos 1) 
moodustamiseks. Kruntide liitmine ei ole kohustuslik. Pos 1 krundi suurim 
lubatud hoonete arv on kuni 45 ja suurim lubatud ehitisealune pindala 103 
826 m² ning planeeringuga määratakse tingimused lisanduvate äri- ja 
tootmishoonete projekteerimiseks ja ehitamiseks.

Planeerimisseaduse § 133 alusel esitati detailplaneeringu lahendus 
ametiasutustele kooskõlastamiseks ning isikutele (sh piirinaabrid), kelle 
huve võib detailplaneering puudutada, arvamuse andmiseks. Arvamuse andmiseks 
määrati tähtaeg 05.01.2026. Arvamuse andmise perioodil avaldasid kuus 
piirinaabrit oma arvamused. Planeering on kooskõlastatud ametiasutustega 
(Päästeamet, Transpordiamet). Esitatud arvamuste ja ettepanekutega ning 
nende osas võetud vallavalitsuse seisukohtadega on võimalik tutvuda Kambja 
Vallavalitsuse 14.05.2026 korralduse nr 229 lisas 1 (Lisa 1. Arvamuste ja 
kooskõlastuste koondtabel).

Detailplaneeringu avalik väljapanek toimub ajavahemikul 04.06-17.06.2026 
Kambja Vallavalitsuse kantseleis (Ülenurme alevik, Pargi tn 2) ning Kambja 
valla veebilehel  <http://www.kambja.ee/> www.kambja.ee.

Lugupidamisega

KÄTLIN JÕGISTE

planeerimisspetsialist

Kambja Vallavalitsus

(+372) 5822 6335

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

KAMBJA – KINDEL JA KODUNE

 <http://www.kambja.ee/> www.kambja.ee

  <http://email.mg.kambja.ee/o/eJxEzj1OAzEQQOHTrDusGY_HP4WLCCjScoOJPU4WcDbatTg_QhTpn56-03jctl0-9FumtvPUcX4rDDnHZFpRx9CNFowJKEaXg7kVQVIPLWbmGLhi7bVrIwxIPkjqZi0OXIAADhg9s20JCRomH4MkYFg8jKv9knH5FKtqhh6HXPVlbWWhV2ebsO-hUo-UgC4UsPbFg_xbbUa30LvZy3rv2-Jh7nI_HtveVhk6_4aznJ6t-SnuNwAA__-yNkM4>