Subject: GT Tarkvara teadaanne: muutsime oma nime
From: "Ahti Leppik \(Span\)" <[email-masked]>
To: "Ahti Leppik \(Span\)" <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Mar 2026 17:35:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner,
Teatame, et alates 6. märtsist 2026 on jõustunud Äriregistri muudatus ning
GT Tarkvara OÜ uus nimi on Span Estonia OÜ. Muudatuse aluseks on 31.
märtsil 2023 sõlmitud leping, mille alusel GT Tarkvara OÜ ühendati Span
Groupi ettevõtetega.
Nimevahetuse tulemusel koondatakse meie teenused „Span“ kaubamärgi alla,
mis võimaldab selgemat esindatust turul ning paremat integratsiooni Span’i
rahvusvaheliste tegevustega.
Muudatuste kokkuvõte:

*	Ettevõtte uus nimi: Span Estonia OÜ
*	E-posti aadressid: [email-masked]

Jätkuvalt jäävad kehtima:

*	Äriühing koos seniste registriandmetega (va nimi)
*	Olemasolevad lepingud, õigused ja kohustused
*	Pangakontod ning makseinfo
*	Teie kontaktisikud ning koostöö

Küsimuste korral vastame hea meelega.
Täname Teid usalduse eest ja loodame tulevikus veelgi suuremale koostööle.

Parimate soovidega,

Ahti Leppik
TEGEVJUHT

Span Estonia
Pärnu mnt 141
<https://www.google.com/maps?q=P%C3%A4rnu%20mnt%20141,%20Tallinn,%2011314,
%20Estonia>
Tallinn, 11314, Estonia
<https://www.google.com/maps?q=P%C3%A4rnu%20mnt%20141,%20Tallinn,%2011314,
%20Estonia>