Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 10:46:03 +0300

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13519 aadressile Harju maakond, Kose vald, Tammiku küla, Rebase, 
Harju maakond, Kose vald, Tammiku küla, Rebase, Harju maakond, Kose vald, 
Tammiku küla, Rebase, Harju maakond, Kose vald, Tammiku küla, Rebase 
(Eluhoone, Abihoone, Abihoone, Abihoone) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 31 lg 4 p 1 Pädev asutus esitab 
projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27527225>  (menetlus nr: 
503209), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.