Subject: RE: Sahkamise jaoks vaba ruum äärekivide vahel
From: "Veiko Veerpalu" <[email-masked]>
To: "Krista Einama" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 18:30:45 +0200

Tere.

1.	See märkus oli juba tehtud ja pidime kõik äärekivid graniidist
tegema
2.	Praegu on I grupi omad tänaval.

Paneme jah 421 0-grupp ja 687kleebisena.

3.	Meil on nüüd 4,0 igal pool,
4.	Tegime äärekivid 0-kõrgusega. Tuleb kaldu asetatud täringukivi, et
teha sõitmine natuke ebamugavaks. Varemalt oli märkus, et see saar ei
tohiks olla ainult märgistusega kujundatud.

5.                Sellest me ei saa aru. Meil oli eile arutatud, et teeme
nii.

Me pikendame ülekäigurada. Sinise katkendjoonega on 0-kõrgusega äärekivi,
mis ei takista sahka.

6.	Laseme esmese plaadi serva alla. Siis plaat jääb väikse kaldega ja
ei haaku sahka.
7.	Meil oli plaan sinna panna äärekivi, et kaitsta projekteeritavat
kõrghaljastust soola eest.

Heade soovidega,

| Veiko Veerpalu

+372 555 10625

  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee>
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>

From: Krista Einama <[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 21. veebruar 2024 16:40
To: Veiko Veerpalu <[email-masked]>
Subject: FW: Sahkamise jaoks vaba ruum äärekivide vahel

Tere,

Sain hooldespetsialistilt sellised tähelepanekud.

Tervitades,

Krista Einama

From: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 21, 2024 3:58 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Sahkamise jaoks vaba ruum äärekivide vahel

Tere

Panen mõtteid:

1.	Äärekivid kõigil oh.saartel graniidist näha ette (1500+ AKÖL puhul
nõue kirjas meie endi teetööde tehn. kirjelduses).
2.	Liikluskorraldaja Hannesega täpsustad, tee keskele oh.saartele
võib-olla paneks väiksema suurusgrupiga märgid (linna/asula nõuetele
vastavalt). + võib-olla märke 687 seal vaja pole (oleme praktiseerinud ka
kleebiseid postidel, seda paremini lapsed oh.saartel näha).
3.	4,0 m vaba ruumi min. igale poole, kus see tagatud veel ei ole.
Sahk võtab väga madalalt, ehk ka 3-4 cm kõrgemale ulatuv osa võib täitsa
saada-jääda takistuseks. (mõnes kohas proj. peenrakindlustusi saab tõmmata
ilmselt natuke koomale, et tekitada 4,0 m läbipääs)
4.	Foto 1 – ettepanek see eraldav saar üldse ära jätta, võiks olla
kasvõi markeeritud nt vajadusel. See hakkab olema põhjuseks, miks saarte
vahele hakkavad jääma maha lumevallid (neid sahk ei ulatu kaasa haarama).
5.	Foto 2 – ettepanek tagumine äärekivi KLT laiuselt jätta ära ja
tulla ühe-sama asf.seguga teeületuskohani välja. Vt sama olukord paaris
kohas, ehk rakendaks teistel analoogsetel ületuskohtadel ka.
6.	Foto 3 – teeületuskoha plaadid, teeäärses osas teepinnaga samale
kõrgusele või natuke madalamale (et sahatera ei
takerduks/kraabiks/vigastaks plaadikive; kui eelnevalt tulla – sahatera
ulatub ol.oleva teepeenrani ja veidi kaugemale).
7.	Foto 4-5 – võib-olla äärekivi nii pikas ulatuses pole vaja? Seda
paremini pääseb ka sademevesi haljasalale, ei kogune teele loike…

Terv

Margus.

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 21, 2024 2:48 PM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Sahkamise jaoks vaba ruum äärekivide vahel

From: Krista Einama
Sent: Wednesday, February 21, 2024 11:54 AM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Sahkamise jaoks vaba ruum äärekivide vahel

Tere,

Saku Coopi esisel ristmikul toimub rekonstrueerimine, kus äärekivide
vahele jääb 3,75, ühel pool on äärekivi kõrgus 10 cm, teisel pool 4 cm.

Kas see on murekoht. Tuleks äärekivi alla lasta 0-i.

Tänades

  Krista

  tel 5862 7026