Subject: Suletavad väravad
From: "Liina Savi" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jun 2026 15:25:19 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Soovime täpsustada, kas lasteaial on õigus sulgeda jalg- ja kaubaväravad
selliselt, et lapsed ei saaks neid iseseisvalt avada (näiteks paigaldades
riivi täiskasvanu käeulatusse, kuid lapsele kättesaamatusse kõrgusesse).

Varasemalt on meile selgitatud, et selline lahendus ei ole lubatud, kuna
võimaliku ohuolukorra korral võib see takistada kiiret evakuatsiooni ja
territooriumilt väljumist.

Samas on õpetajad väljendanud muret, et mõned lapsed kipuvad omavoliliselt
väravast välja minema, mis võib ohustada nende turvalisust.

Palume selgitust, millised on kehtivad nõuded ja lubatud lahendused
sellises olukorras.

Lugupidamisega

Liina Savi

Pärnu Lasteaed Pöialpoiss

majandusalajuhataja