Subject: FW: Palume kooskõlastust
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 16:54:26 +0300

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 27. august 2024 16:02
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Palume kooskõlastust

Lp Jaan Saia

Transpordiamet

Tere,

Esitame taotluse liiklusskeemi kooskõlastuseks tööde teostamise ajaks ja 
tööde teostamiseks liiklusväliselt.

Sundpuurimise seadmed liiklust ei sega ja ei häiri, sest asuvad teemulde 
kõrval muruplatsil- teest min 5 m kaugusel.

Jääme Teie tagasisidet ootama

Lugupidamisega

Talvo Rüütelmaa ▪ ITS projektijuht ▪ TRAFFEST OÜ ▪ Artelli 8c, 10621 
Tallinn, Eesti ▪ Tel +372 5336 4032 ▪ [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  ▪ www.traffest.com 
<http://www.traffest.com/>