Subject: Vihje edastamine (Kaiserhof OÜ)
From: "Maris Liidemaa" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 13:55:03 +0300

Tere

Edastame Tööinspektsioonile saabunud vihjest saadud info ettevõtte
Kaiserhof OÜ (registrikood 16097148) kohta, milles lisaks võimalikele
töötervishoiu- ja tööohutusalastele probleemidele juhitakse tähelepanu
toiduhügieeni ja tervisekaitse puudustele toidukäitlemisega tegelevas
ettevõttes.

Pöördumise kohaselt ettevõtte töötajad koristavad tualette ning seejärel
puudutavad külmikuid, riiuleid ja toidu hoiukohti samade kinnastega ja
töötajatel puuduvad tervisetõendid.

Tööinspektsioon käsitleb pöördumist oma pädevuse piires.

Lugupidamisega

Maris Liidemaa

Vanemtööinspektor

Tööinspektsioon

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5623 0521

Mäealuse 2/3 / 12618 Tallinn / Eesti

 <http://www.ti.ee/> www.ti.ee /  <http://www.tooelu.ee/> www.tooelu.ee /
<https://iseteenindus.ti.ee/login> iseteenindus.ti.ee

Tööelu.ee