Subject: C-379/26
From: <[email-masked]>
To: "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 11:55:52 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/326
Kohtuasja number: C-379/26
Vastuse kuup�ev: 30.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: hooldush�vitis; meeste ja naiste v�rdsed v�imalused t��h�ive ja 
elukutse k�simustes; rasedus- ja s�nnitush�vitis; sooline diskrimineerimine
�iguslikud vormid: direktiiv 2006/54/E�; EL p�hi�iguste harta artikkel 23; 
ELTL artikkel 157

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8842

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium