Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 May 2024 10:22:58 +0300

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05700 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Kibuna küla, Põlluotsa, Harju maakond, 
Saue vald, Kibuna küla, Põlluotsa, Harju maakond, Saue vald, Kibuna küla, 
Põlluotsa (Üksikelamu, Abihoone, Biopuhasti ja kanalisatsioonitorustik) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Üksikelamu, Abihoone, Biopuhasti ja 
kanalisatsioonitorustik

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26988396>  (menetlus nr: 
431613), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (KAIE TOBRELUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister