Subject: Ed: Delfi küsimused Ozempicu kohta
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 12:51:42 +0300

Saatja: Kärt Karu <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 17. juuni 2024 12:35
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Delfi küsimused Ozempicu kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen Delfi ajakirjanik Kärt Karu ja kirjutan lugu Ozempicust ning selle
kättesaadavusest. Soovin vastuseid järgmistele küsimustele:

1.	Millisel kujul Ozempic eksisteerib? Kas see on süstitav ravim või
leidub seda ka tabletikujul?

2.	Kes Ozempicu patsiendile välja kirjutab?

3.	Kust saadakse Ozempicut, kui sellel on tarneraskused? Kas sellega
kaubeldakse ka nö mustal turul, nt Telegrami vahendusel?

4.	Millal on oodata tarneraskuste leevenemist?

5.	Kes on eelistatud – kas kaalulangetajad või diabeedikud?

6.	Kuidas valida õiget patsienti? Kas ravim kirjutatakse välja igale
kaalu langetada soovivale inimesele?

7.	Kust läheb selle ravimi väljakirjutamise puhul ülekaalulisuse
piir?

8.	Kas Ozempic on kaalulangetajale ohutu?

9.	Kui palju on Ozempicut uuritud? Millised on selle kõrvalmõjud?

10.	Kas Ozempicule on ka mingisugused alternatiivid? Nii diabeedi kui
kaalulangetamise seisukohalt?

Kiiret vastust ootama jäädes

Kärt Karu

Delfi ajakirjanik